22. september 2011

Heste og Norge

 Heste; Norge og fjelde var temaet for denne kage. Jeg havde aldrig før modelleret en hest, så dem skyndte jeg mig at gå igang med.
 Jeg synes selv de blev ret kære, det lille hestepar. Måske er det mor og søn? I forgrunden ses den lille grå hest, stadig uden manke og hale - hvilket egentlig får den til at se lidt pusseløjerlig ud...
"Pruuuh gadagung gadagung" siger min 2-årige søn, når han ser disse heste.
 Her vandrer de lystigt omkring det store norske bjerg, som i øvrigt er betrukket med chokoladefondant. Smagsmæssigt minder det meget om chokofanter.
 Her er hele kagen, med små træer, sne på toppen og det hele. Jeg havde også lavet det norske flag, men fik desværre aldrig et billede af hele kagen med flag på toppen.
Close-up. Sneen på toppen fik en smule perlemorsspray, så sneen kunne funkle og skinne.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare kære! Helt bedårende... Jeg skal øve mig på at moddelere, det ikke min stærke side!

    SvarSlet
  2. Nej, hvor er de bare gennemførte! Og nuttede :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...