6. december 2012

Småkager med navn

 For længe, længe siden har jeg købt denne udstikker, som også kan præge bogstaver i fx småkagedej.
 Jeg fik lyst til at teste den, og lavede lidt forskellige kager - bare fordi jeg kunne ;-)
 Der følger som sagt, bogstaver med udstikkeren. Men diverse andre prægere kan også med fordel bruges, til at pynte smaåkagerne med. Her har jeg brugt en patchwork cutter.
 Jeg glemte kagerne i ovnen, sådan er det når der bages samtidig med, at alle mine unger er hjemme ;-) Selvom disse ikke just var spisbare, så er ideen god alligevel, synes jeg.
Fine småkager med navn.

1 kommentar:

  1. Hvor er de bare fine. Har du en opskrift på kagedejen? Leder med lys og lygte efter en velegnet dej som børn også kan bruge til at udstikke kager i.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...